Administratiu/ Va Facturació

  • Tarragona
  • Confidencial
QUIMICA DEL FRANCOLI, S. A. Ver todas sus ofertas Descripción de la oferta ÀREA ADMINISTRACIÓ (FACTURACIÓ I COMPTABILITAT). - 15 pagues any - Horari de dilluns a dijous de 8: 00h - 17: 15h (1h per dinar), divendres 8: 00h a 14: 00h. Salari anual de 18000 a 20000 eu Ubicación: TARRAGONA - TARRAGONÈS - 43120 CONSTANTI Detalle de las funciones del puesto de trabajo FUNCIONS DE FACTURACIÓ: Emissió de factures, llistats i enviaments. Enviament de comunicats, e - Mail. Arxiu documentació física Càlcul d' indicadors del procés de facturació Gestionar i controlar les factures sobre AMAS (aigua, electricitat,, gas - Oil, residus. ) Complir amb els requisits que requereix el Dto. De Gestió (estadístiques, informes de costos, segració de residus, compliment de les Polítiques de Qualitat/MediAmbient/PRL/RC. Substituïr a la Responsable de Facturació de Quifransa en els periodes vacacionals, baixes, ? FUNCIONS COMPTABILITAT: Facturació de clients I proveïdors Comptabilitat (Elaboració de declaracions, registres de caixa, registre moviments comptables, tancament mensual i resultats plasmats en gràfics) Realitzar l'exercici comptable de l'empresa ( tancament anual i auditoríes) Personal (Vacances i permisos, gestió de nòmines, seguretat social i contractes laborals) Gestió de Bancs (Control extractes, realització de remeses de cobraments i pagaments) Facilitar els costsos relacionats amb Qualitat/ MA / PRL Seguiment i medició del procés de facturació i comptabilitat Control de solvencia dels clients Requisitos Experiência 2 años. Experiència en l'área de facturació, facturació electrònica, comptabilitat, administrativa, comerç exterior? programa navision i programes de facturació de clients. Título fp de grado superior Comptabilitat i facturacio Catalán (hablado superior, escrito superior) Español (hablado superior, escrito superior) Inglés (hablado medio, escrito medio) Competencias / conocimientos: *coneixement legislació aplicable (fiscal, comerç exterior, recursos humans? ) informàtica a nívell d'usuari (word, excel, outlook. ) Habilitats: Atenció al client, ordre i neteja, adptació al canvi, treball en equip, predisposició en adquirir responsabilitats, motivacio i entusiasme, saber escoltar, gestió del temps, bon comunicador. Disponibilidad de vehículo Permisos de conducir: Condiciones del puesto de trabajo Contrato laboral indefinido Jornada completa Inscribirme