Personal Administratiu Teleoperador (Programa

  • Terrassa
  • Foment De Terrassa

**Descripció

  • Data d'alta:

  • 01/12/2023

  • Estat de l'oferta:

  • Oberta

  • Població:

  • Terrassa

  • Places:

  • 15

  • Resum:

  • Personal administratiu teleoperador (Programa FPODual Formació en alternança)

  • Funcions:

  • La Formació Professional Ocupacional Dual (FPO-Dual) és un programa innovador creat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya. L’objectiu principal d’aquesta convocatòria és facilitar a les persones participants en situació d’atur la millora de la seva ocupabilitat, mitjançant la formació dual d’un certificat de professionalitat i un contracte de formació en alternança.

La formació consta de:

  • CP d'Activitats de Venda (Nívell 2)
  • Mòdul de tècniques de recepció i comunicació del CP Activitats administratives en relació al client (Nívell 2)
  • Formació en n egociació i resolució de conflictes del catàleg d'especialitats formatives.

L'empresa que participa al projecte és una startup amb una xarxa de punts de conveniència que ofereix solucions Out Of Home (centre de recollida) als operadors logístics. Properament, s'instal-len a Terrassa i cerca un equip per realitzar les següents funcions i tasques per aquest :

  1. Realitzar venda telefònica (tasques de màrqueting directe)

a) Realitzar trucades telefòniques a comerços potencials per oferir ser un punt de conveniència de l'empresa aplicant tècniques de persuasió.

b) Oferir informació detallada sobre els serveis i resolent dubtes als clients potencials.

c) Registrar tota la informació a les eines de informàtiques de comunicació: Ringover, Coda i Fonia per mantenir les dades del sistema CRM de l’empresa actualitzat i assegurant que totes les dades siguin precises.

d) Cercar o prospectar comerços des de la oficina per oferir servei.

  1. Fidelitzar clients

a) Atendre les queixes i reclamacions

b) Resoldre dubtes i incidències en el servei o el producte

c) Assessorar sobre els procediments en casos d'incidència amb el servei.

d) Realitzar seguiment de les incidències per comprovar que han estat resoltes.

  1. Realitzar tasques administratives, contractes i informes: a) Omplir, revisar i gestionar els contractes amb comerços, assegurant que totes les parts comprenguin i estiguin d’acord amb els termes.

b) Realitzar informes de seguiment regulars amb comerços potencials i existents, i informar del progrés i qualsevol problema a l'equip de gestió.

  • c) Arxivar digital i en paper.

  • Horari:

  • Detallat a observacions

  • Jornada laboral:

  • Indiferent

  • Notes jornada:

  • 40h setmanals

  • Tipus de contracte:

  • Contracte per la Formació en alternança

  • Durada del contracte:

  • Més de 6 i menys de 12 mesos (12 mesos de contracte de formació en alternança a jornada complerta.)

  • Sou orientatiu:

  • 1.151,26€ mensuals

  • Incorporació:

  • 15/01/2024

  • Edat:

  • Entre 16 i 29 anys.

  • Formació reglada:

  • Graduat ESO

  • Idiomes:

  • Català, Castellà

  • Observacions:

  • Requisits de les persones participants :

  • Persones joves de més de 16 anys i fins a 29 anys amb més dificultats d'accedir al mercat laboral, preferentment sense qualificació professional o sense educació secundària post-obligatòria, i aturats de llarga durada.

  • Inscripció al SOC com a demandant d'ocupació

  • Per l'accés al Certificat de professionalitat: Disposar de la ESO o s'haurà de passar una prova d'accés a la formació

Excepcionalment :

  • Persones majors de 29 anys en risc d'exclusió social que s'acrediti mitjançant informe de serveis socials, o afectades per un expedient de regulació d'ocupació i que estiguin en el marc de processos de re-industrialització o que estiguin en itineraris de requalificació o reciclatge professional i acreditin la seva vulnerabilitat amb informe emès per les oficines de treball.
  • Persones amb una resolució favorable per l'arrelament per formació.
  • Persones en situació d'atur de llarga durada majors de 45 anys que així ho acreditin (es considera llarga durada qui hagi estat en situació d'atur als últims 12 mesos).
  • Persones amb discapacitat que així ho acreditin.

Competències pròpies del lloc de treball que es treballaran al llarg de tot el projecte : El perfil professional objecte d’aquesta edició demanda capacitat de comunicació , negociació i persuasió** per poder realitzar l’oferiment telefònic del servei als comerços de convertir-se en punt de conveniència informant de forma clara i precisa utilitzant un llenguatge adaptat al seu interlocutor.

Tant mateix orientació a l'assoliment de resultats i amb capacitat de gestió de l'estrès donat davant les negatives per part dels clients/comerços. És important no perdre de vista els objectius a assolir expressant el desig de millorar els procediments.

D’igual manera, orientació al client i d’iniciativa , per donar resposta a les diferents incidències i situacions dels clients.

També serà important **capacitat de planificació i o