Administratiu/ Administrativa Departament Qualitat

  • Vic
  • Sersumin Sl

Es precisa administratiu/va de documentació per a departament de Qualitat. - Seguint pautes i plantilles establertes, així com les indicacions del departament, les tasques seran les següents: - Liibres de registre, lans de neteja, no conformitats - Impressió i enquadernacio de documents. - Control i traqçabilitat de la documentació - Mantenir actualitzades les fitxes tècniques dels productes subministrats pel proveïdor i altres documents. - Arxiu de documents - Manteniment de documentació a plataformes - Introducció de personal a plataformes Entre altres tasques administratives Persona metòdica i endreçada, amb capacitat per a concentrar-se en ambients de treball agitats i prioritzar les tasques. - competencies avançades demostrables en Microsoft Office ( word, excel, outlook), i altres entorns (ERP, internet, Acrobat). - Residencia propera al lloc de treball. - Carnet de conduir i cotxe propi. - Incorporació immediata.

  • Experiència 6 mesos. Experiência demostrable realitzan tasques similars a les ofertades
  • TÍTOL FP DE GRAU MIG
  • títol fp de grau mig - administració
  • català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
  • espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
  • Competències / coneixements: - competencies avançades demostrables en Microsoft Office ( word, excel, outlook), i altres entorns (ERP, internet, Acrobat.)
  • Contracte laboral indefinit
  • Jornada completa
  • Salari mensual brut 1200
  • Altres beneficis: 14 Pagas