Consultor/a Sènior - Finances Sostenibles

  • Manlleu
  • Anthesis Lavola

A Anthesis Lavola som l’equip activador del canvi!

  • El nostre objectiu? _ Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just. Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis i _productes_pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn.

Si com a nosaltres també t’apassiona el medi ambient i creus que les Finances Sostenibles són la peça clau per aconseguir una societat i un planeta més sostenibles, continua llegint perquè Anthesis Lavola som el teu equip!

Uneix-te a l’ equip de Sostenibilitat Corporativa i ajuda’ns a assolir un repte important : Guiar a les empreses en el seu camí a la sostenibilitat , familiaritzant-les amb els nous conceptes i marcs normatius i legislatius, per a que puguem augmentar el seu compromís i les activitats que les condueixin a l’assoliment dels nous Objectius de Desenvolupament Sostenible amb èxit.

Com aportaràs valor a l’equip?

Un cop t’incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa , en l’área de Finances Sostenibles ,els teus reptes i responsabilitats seran les següents: Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible , tals com:

  • Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat .
  • Desenvolupar projectes de finances sostenibles (SPO, taxonomia UE, definició de models de bons socials i ambientals).
  • Desenvolupar projectes de mesurament de la sostenibilitat i estratègies de sostenibilitat.
  • Assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons els estàndard GRI i EINF .
  • Elaborar estudis i informes diversos.

Començaràs també a formar-te en la gestió econòmica dels projectes per a poder gestionar petits comptes i liderar equips de treball . Les tasques principals que duràs a terme dins aquest àmbit seran:

  • Gestionar l'equip de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, alhora de detectar les diferents necessitats de formació de l’equip amb el suport del/ de la mànager.
  • Acompanyar al equip consultiu en el desenvolupament dels projectes aportant un tret diferencial mitjançant la pròpia expertesa i coneixement del sector.
  • Realitzar sessions internes de formació.
  • Quan es requereixi, participar en el procés de selecció i realitzar la tutoria i acollida en el procés de benvinguda de l’equip consultiu i l’equip en pràctiques.

Participaràs alhora en grups de treball interns de temàtiques específiques i mantindràs una participació activa amb l’objectiu clau de detectar oportunitats i àrees de treball a potenciar .

Elaboraràs noves ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l’empresa client.

Les característiques de la vacant

  • T’incorporaràs a l’equip a l’ abril de 2023 .
  • El teu contracte serà indefinit .
  • Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.
  • El nostre model de treball és híbrid i flexible , gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal-lacions de Madrid, Barcelona , Manlleu o bé des de qualsevol punt d’Espanya.

El perfil professional que necessitem

Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l’equip els següents coneixements , experiència i competències . Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!

Formació i coneixements clau

  • Formació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals , Biologia o altres titulacions similars .
  • Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient , Finances Sostenibles , Responsabilitat Social Corporativa , Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants.

Valorem també la formació específica i l’experiència a partir de 4 anys en :

  • Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer , Estats d’Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence , Directives Ambientals Europees , Bons Ambientals i Socials .
  • Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat .
  • Tracte amb empreses client i relacions comercials.
  • Experiència en la gestió d’equips de persones i projectes .
  • Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d’ Excel ), així com també d’ Outlook i l’entorn Google .