Captació i Gestió de reserves - Venedor/ora d'activitats en Contact Center

  • Barcelona
  • Magmacultura
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional. Tenim un repte per a aquelles persones que: - Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació. - Siguin curioses i apassionades pel sector cultural, l’art i els museus. - Promoguin un bon ambient de treball. Seleccionem un/a un/a Venedor/ora d'activitats per a escoles i grups , encarregat de la captació i gestió de reserves per a important Contact Center de Museus situat a Barcelona. Quines seran les seves funcions principals? - Gestió de reserves educatives i de grups: Administrar les reserves tant a través de correu electrònic com per telèfon; coordinar horaris, disponibilitat d'espais i altres detalls logístics per a assegurar que les reserves es realitzin correctament. - Captació i seguiment de campanyes educatives: identificar oportunitats de participació en campanyes educatives per part dels centres, així com donar seguiment a la seva execució establint comunicació amb els centres educatius. - Tramitació de reserves de grups amb programari específic: Gestionar les reserves de grups utilitzant un programa específic, la qual cosa pot implicar introduir dades, actualitzar informació i coordinar amb altres departaments o proveïdors segons sigui necessari per a completar les reserves de manera eficient. - Atenció telefònica i gestió de correus electrònics: Manejar les crides entrants i sortints relacionades amb reserves educatives i campanyes, així com encarregar-se de la gestió del correu electrònic relacionat amb les reserves a través de l’Outlook. Què t'oferim? - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: fixe discontinu. - Jornada i horaris: - Posició 1: 37,5 h/setmanals: de dilluns a divendres de 09.30 a 18.00 (amb una hora no remunerada per dinar). - Posició 2:25 h/setmanals: de dilluns a divendres de 10h a 15h. - Data d’incorporació: immediata. - Lloc del centre de treball: Ciutat de Barcelona. REQUISITOS MÍNIMOS - Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, treball en equip i apassionada per la cultura. - Formació en Turisme, Publicitat i Relacions Públiques, Humanitats, Història de l'Art, Belles Arts, Comunicació Audiovisual, Antropologia o equivalents. - Valorable coneixement en programes de ticketing, Adobe (Photoshop / Indesing) i HTML. - Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe ,Serà molt valorable coneixement d'altres idiomes, com el portuguès i l'anglès. - Es valorarà experiència en atenció al públic en posicions similars. - El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.