El Consorci Sanitari Integral ofereix lloc de treball per a Cap d'Àrea d'Atenció al ciutadà

  • Barcelona
  • Consorci De Salut I Social De Catalunya
Patronal CAPSS > Ofertas de trabajo El Consorci Sanitari Integral ofereix lloc de treball per a Cap d'Àrea d'Atenció al ciutadà Convocatòria Interna/Externa per seleccionar un lloc de treball de Cap d'Àrea d'atenció al Ciutadà pel Consorci Sanitari Integral (en endavant CSI), en dependència de la Direcció Assistencial Corporativa i ubicació a les oficines del CSI a l'Hospital General de l'Hospitalet. MISSIÓ DEL LLOC DE TREBALL Planificar, coordinar, supervisar i avaluar els processos d'atenció al ciutadà d'acord amb l'estratègia, missió i visió del Consorci Sanitari Integral amb la finalitat de contribuir a la millor assistència dels usuaris del CSI. RESPONSABILITATS I FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL Dissenyar l'estratègia d'atenció al ciutadà de forma que estigui alineada amb el pla estratègic del CSI Planificar i supervisar els processos d'atenció al ciutadà per a que els usuaris rebin una bona assistència, identificant les àrees de millora per aconseguir una millor experiència dels nostres usuaris d'acord amb les directrius del Departament de Salut. Captar i gestionar la veu dels usuaris i contribuir a la seva satisfacció tenint en compte les seves expectatives. Fomentar, impulsar, sistematitzar i avaluar aquelles activitats i elements de l'organització referides a l'atenció de l'usuari, actuant en tot moment com a motor i element dinamitzador de les polítiques d'atenció a l'usuari Vetllar pel compliment de la Carta de Drets i Deures i gestionar tota l'opinió que tenen els usuaris del Consorci envers la institució, ja sigui a partir d'agraïments, suggeriments o reclamacions, com a través d'enquestes de satisfacció o grups d'usuaris. Fomentar la participació activa dels ciutadans en la presa de decisions Contribuir, amb la resta d'equip directiu, en el manteniment i foment de relacions institucionals que permetin l'òptim posicionament del centre i del Consorci en els organismes clau, de manera que consolidi, millori i faciliti el seu desenvolupament. Promoure la millora continua dels processos del seu àmbit de gestió, definint indicadors per analitzar el nivell de servei i l'eficiència i eficàcia dels processos. Realitzar i gestionar el pressupost del seu àmbit de gestió, aplicant polítiques d'estalvi i eficiència. Es requereix Titulació: Grau universitari, preferentment de l'àmbit d'Humanitats i/o Ciències Socials, relacionat amb les funcions a desenvolupar Nivell C1 de Català. Experiència: 3 anys en el lloc convocat i/o 6 anys en llocs de comandament en una àrea d'atenció al ciutadà gestionant, en ambdós casos, un equip intern de persones en el sector de salut pública i/o sector públic. Es valora Experiència en gestió de serveis o entitats vinculades amb l'àmbit de l'atenció al ciutadà. Experiència en l'àrea d'atenció al ciutadà en el sector públic i/o sanitari. Formació tècnica relacionada amb el lloc de treball. Competències: gestió del canvi, comunicació i influència, presa de decisions, gestió de conflictes, planificació estratègica i lideratge i desenvolupament de persones. DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR Currículum vitae actualitzat (en un únic arxiu). Titulació requerida completa (anvers i revers en un únic arxiu). Acreditació del nivell C de Català. En el seu defecte i excepcionalment només per a aquesta convocatòria, es podrà sol·licitar l'exempció de l'acreditació del nivell de català, amb el compromís formal d'assolir el nivell requerit en un període màxim de dos anys des de la data d'accés al CSI. Aquesta sol·licitud es trobarà a la plataforma d'inscripció a la convocatòria (Convoca). TERMINIS I PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES Hora i data màxima de presentació: Fins les 14:00 h del dia 3 de Maig de 2024 Inscripció a la convocatòria i lliurament de la documentació: Descarregar document (PDF 186,43 Kb)