Operador/a Contact Center

  • Terrassa
  • Fundació Integralia Vallès

Atendre les trucades rebudes i donar resposta a les que siguin de la seva competència o derivar-ne les que no puguin ser directament ateses. - Realitzar, telefònicament, el procés de cita prèvia dels clients/usuaris amb els diversos centres/professionals/serveis. - Sol-licitar i posteriorment registrar la informació de la trucada al sistema informàtic. - Recollir les possibles reclamacions o suggeriments dels clients/usuaris i derivar la informació al responsable per a que siguin ateses. - Oferir informació telefònica sobre serveis i productes. - Qualsevol altre responsabilitat o funció que li sigui indicada dins de les pròpies de la seva categoria professional.

  • Experiència 1 mesos. Es valorarà que aporti formació i/o experiència en atenció al client.
  • ESTUDIS PRIMARIS COMPLETS
  • català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
  • espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
  • Competències / coneixements: Es valorarà que aporti formació i/o experiència en atenció al client. Informàtica a nívell usuari. Català parlat i escrit.
  • Contracte laboral temporal (6 mesos)
  • Jornada parcial (25 hores - jornada setmanal)