Personal Responsable de Magatzem

  • Terrassa
  • Foment De Terrassa

**Descripció

  • Data d'alta:

  • 19/01/2023

  • Estat de l'oferta:

  • Oberta

  • Població:

  • Terrassa

  • Places:

  • 1

  • Resum:

  • Personal responsable de magatzem

  • Funcions:

  • Busquem una persona per a treballar com a responsable de magatzem que realitzarà les següents tasques:

  • Gestió de l'equip de magatzem (3 persones)

  • Expedicions: elaboració de llistes de picking, preparació de comandes, generació d'albarans i expedició.

  • Control de les expedicions a clients, seguiment dels enviaments i informe immediat de les incidències al departament corresponent a direcció.

  • Recepció mercaderies. Coordinació amb el departament de compres de les comandes pendents de rebre, seguiment i previsió de dates d'arribada per planificar la ubicació d'acord amb el mètode FIFO, així com preveure possibles expedicions immediates.

  • Gestió de devolucions. Recepció de devolucions, passar avís al comercial al càrrec de la sol-licitud d'abonament i ubicació del material on correspongui.

  • Inventari continu: comptatge, revisió i control de diferències.

  • Negociació i supervisió tarifes de transport.

  • Horari:

  • dll a dj de 8h-14 i 15h-17.30h i els dv de 8 a 14h

  • Jornada laboral:

  • Jornada completa partida

  • Notes jornada:

  • 40h setmanals

  • Tipus de contracte:

  • Indefinit temps complet

  • Durada del contracte:

  • Indefinit (La posició és estable i la previsió és indefinida)

  • Sou orientatiu:

  • 32.000€ bruts anuals

  • Incorporació:

  • 20/02/2023 Inmediata

  • Experiència:

  • 5 anys

  • Edat:

  • Entre 16 i 65 anys.

  • Formació reglada:

  • Cicle Formatiu Grau Mig Activitats comercials, perfil professional logística

  • Competències:

  • Coordinació dinàmica

  • Flexibilitat

  • Comunicació

  • Socials

  • Gestió de les emocions correctament

  • Carnets professionals:

  • Conductor/a de maquinària mòbil (carretó elevador) (CMME)

  • Idiomes:

  • Anglès (A2 - Bàsic), Català, Castellà

  • Informàtica:

  • SAP

  • Observacions:

  • Requisits imprescindibles :

  • Carnet de carretoner

  • 5 anys d'experiència realitzant tasques de responsable de magatzem

  • Coneixement en "software" de gestió de magatzems intel-ligents

Es valorarà el tenir un nívell bàsic d'anglès

Competències transversals necessàries :

  • Capacitat de gestió de l'estrés

  • Lideratge i gestió d'equips

  • Flexibilitat i adaptabilitat

  • Comunicació i treball en equip

  • Habilitats socials

  • Proactivitat i iniciativa

  • Capacitat en la presa de decisions

  • Tipus ocupació:

  • Caps de magatzem, logística, transport (Directors d'empreses d'abastament, transport, distribució i

  • Si t'interessa aquesta oferta i t'hi vols apuntar cal que iniciïs sessió o et registris

Registra't

Activa el teu accés web avui i posa't al dia a la nostra borsa

  • També et pot interessar- Ofertes-
  • FormacióPrepara't per aconseguir la feina que vols!
  • Orientació laboralT'assessorem en la recerca de feina
  • VideotecaConsulta els nostres webinars i tutorials de temàtica ocupacional