Administratiu/va Punt D'acollida D'urgències

  • Terrassa
  • FundaciÓ Assistencial De MÚtua De Terrassa

La persona seleccionada tindrà com a missió oferir al pacient i als seus familiar la informació necessària a cada moment del procés d’atenció per facilitar la seva relació amb l’organització en general i amb el Servei General d’Urgències de l’Hospital Universitari Mútua Terrassa en particular i donant suport a l’equip assistêncial segons las directrius indicades per el seu responsable.

Oferim :

  • Incorporació en el Servei d'Urgències en dependència de l'Area de Suport d'Atenció al Client
  • Jornada parcial del 75%
  • Horari de 14:40h a 20:10 h de dilluns a divendres
  • Contracte eventual per suplències d'estiu des de juliol a setembre
  • Incorporació immediata
  • Lloc de treball: Terrassa (Barcelona)

Les persones interessades poden adjuntar el seu currículum fins el 10 de juny

  • Formació especifica de Formació Professional II Administratiu, Cicle Formatiu Grau Superior Administratiu, Batxillerat o Certificat de Professionalitat Administratiu nívell 3
  • Experiència en atenció al client
  • Català i castellà
  • Ofimàtica a nívell usuari

Es valorarà :

  • Experiència professional en el sector sanitari