Personal Administratiu de Compres

  • Barcelona
  • Foment De Terrassa

**Descripció

  • Data d'alta:

  • 19/07/2023

  • Estat de l'oferta:

  • Oberta

  • Població:

  • Cornellà de Llobregat

  • Places:

  • 1

  • Resum:

  • Personal administratiu de compres

  • Funcions:

  • Empresa del sector químic que es dedica a oferir productes d' alta qualitat a indústries d' arreu del món, està seleccionant una posició de personal administratiu de compres júnior per realitzar les següents funcions:

  • Assistir al Departament de Compres en totes les activitats relacionades amb l'adquisició de productes químics.

  • Feu un seguiment de les comandes de compra, assegurant el lliurament puntual del producte i resolent qualsevol incidència que pugui sorgir.

  • Col-laborar estretament amb altres departaments interns, com ara l'atenció al client i el control de qualitat, per garantir l'eficiència en el procés de contractació.

  • We are hiring a Junior Purchasing administrator! At DC Fine Chemicals, we are dedicated to providing high-quality chemical products to various industries worldwide. As part of our ongoing growth, we are seeking a dynamic and motivated Purchasing Administrator to join our team. Key Responsibilities: - Assist the Purchasing Department in all activities related to the acquisition of chemical products. - Track purchase orders, ensuring timely product delivery, and resolving any related issues. - Collaborate closely with other internal departments, such as customer services and quality control, to ensure efficiency in the procurement process. Requirements: - Previous experience in the purchasing field, preferably in the chemical products sector. - Analytical skills and ability to work with data and reports. - Excellent verbal and written communication skills in Spanish and English. - Ability to work efficiently under pressure and meet established deadlines. - High attention to detail and organizational skills. - Basic knowledge of MS Office and purchasing management systems.

  • Horari:

  • De 07:00 a 15:00h

  • Jornada laboral:

  • Jornada compl. Intensiva

  • Notes jornada:

  • 40 hores setmanals

  • Tipus de contracte:

  • Indefinit temps complet

  • Durada del contracte:

  • Indefinit

  • Sou orientatiu:

  • 25.000€ bruts anuals

  • Incorporació:

  • 01/08/2023 L'abans possible

  • Experiència:

  • 1 any

  • Edat:

  • Entre 16 i 65 anys.

  • Formació reglada:

  • FP2 (Tècnic especialista)

  • Observacions:

    Experiència mínima d' 1 any en departament de compres d' empresa exportadora. Preferiblement empresa del sector químic.

  • Anglès nívell alt per poder contactar amb proveïdors de diferents nacionalitats.

  • El lloc de treball serà a Cornellà fins aprox Agost 2024, després l' empresa es trasllada a Terrassa.

COMPETÈNCIES :

  • L' empresa busca una persona proactiva, dinàmica i amb ganes d' aprendre.

  • Capacitat analítica i capacitat de treballar amb dades i informes.

  • Excel-lents habilitats de comunicació oral i escrita en castellà i anglès.

  • Capacitat per treballar amb eficàcia sota pressió i complir els terminis establerts.

  • Gran atenció al detall i habilitats organitzatives.

  • Coneixements bàsics de MS Office i sistemes de gestió de compres.

  • Tipus ocupació:

  • Personal administratiu amb atenció al públic (Administratiu/va comercial, assessories, gestories, import/export, logística)

  • Assistents administratius i especialitzats

  • Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

  • Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

  • Si t'interessa aquesta oferta i t'hi vols apuntar cal que iniciïs sessió o et registris

Registra't

Activa el teu accés web avui i posa't al dia a la nostra borsa

  • També et pot interessar- Ofertes-
  • FormacióPrepara't per aconseguir la feina que vols!
  • Orientació laboralT'assessorem en la recerca de feina
  • VideotecaConsulta els nostres webinars i tutorials de temàtica ocupacional